Silné konkurenčné prostredie generuje množstvo nových komplementárnych možností. Bez kvalitných informácií o trhu, produktoch a zákazníkovi má predávajúci znížené šance na úspech.
Dobrý predajný model stavia na kvalitných marketingových údajoch a presných reportoch. Získané a spracované informácie sú zásadnými predpokladmi pre prípravu obchodnej stratégie a taktiky.
Kvalitný informačný systém spracovávajúci obsiahle vstupné dáta s vysokou mierou flexibility pre samotného užívateľa, je rozhodujúcim nástrojom, ktorý podstatnou mierou ovplyvňuje úspech alebo neúspech.
ETMS je komplexný obchodno-marketingový nástroj pre pracovníkov v teréne. Automatizuje rutinné a každodenné činnosti, čím umožňuje používateľovi sústrediť sa na aktívny predaj.
Modulový softvér ETMS je maximálne prispôsobený potrebám používateľa/zákazníka. Dlhoročným vývojom a zlepšovaním sme vytvorili robustné riešenie, ktoré pokrýva celý rozsah potrieb farmaceutického a marketingového odvetvia.
Jadro ETMS tvorí Základný modul, ktorý slúži na nastavovanie systému, priebežnú synchronizáciu a aktualizáciu dát.
Medicínskym reprezentantom sa vďaka systému ETMS znížia časové a administratívne náklady spojené s prípravou a realizáciou práce v teréne. Nestrácajú čas a môžu sa sústrediť na samotné predajné aktivity. Majú prehľadne k dispozícii všetky kontaktné údaje klientov, plány predaja, predajné dáta a pod.
Na druhej strane, riadiaci manažéri, majú k dispozícii prehľady o činnosti a efektivite svojho predajného tímu a to v reálnom čase. Výsledky sú generované zo širokej škály vstupných dát vytváraných zberom na firemnej úrovni alebo importovaných z rôznych informačných zdrojov.
V rámci systému sú k dispozícii rôzne podporné moduly. Výberom vhodných modulov vznikne riešenie na mieru, ktoré poskytuje práve také informácie, ktoré zákazník potrebuje. Prispôsobiť je možné tiež spôsoby výpočtov parametrov, špeciálne exporty a mnoho ďalších funkcionalít.
Všetky relevantné informácie o zákazníkovi sú integrované a dostupné na jednom mieste.
Systém importuje externé dáta o predaji produktov. Najnižšia analytická úroveň je predaj v okrese/meste a na jednotlivé lekárne.
Zákazníkov je možné členiť do kategórií podľa variabilného profilingu a nastaviť ciele pre jednotlivé skupiny.
Vyhodnocovanie úspešnosti na rôznych úrovniach vrátane porovnania nákladov vs. predaja
Systém podporuje pracovníkov back office:
● sledovanie investíciií ● stav čerpania rozpočtov ● stav vzoriek a marketingových materiálov ● dochádzka
Každý člen tímu má prístup k informáciám a dokumentom, ku ktorým ho oprávňuje jeho pracovná pozícia